onsdag 15 december 2010

Pysselmyran v. 50

Denna vecka har Pysselmyran en utmaning på att göra kort med andra vikningar än den vanliga korttypen. Jag gjorde därför ett stafflikort i färgerna blått, vitt och rosa.


Med hjälp av 3D-kuddar har jag gjort en liten upphöjning, som gör att kortet står upp.


Så här ser den ut ihopvikt. Blommorna är dekorerade med en snöpenna och stickles frosted lace. 



Jag har maskat ihop två olika stämpelmotiv. Snöcirkeln kommer från Magnolia och de underbara snögubbarna är av något annat märke. Motivet är sedan målat med distress ink.

1 kommentar:

  1. Såååååå underbart julkort och stämplen är så ljuvlig vad har du köpt den.
    Vill bara önska dig en riktigt mysig julhelg!
    Jag önskar dig en riktig God Jul

    Kraaaaam Anneli

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!