onsdag 6 april 2011

Vilken vecka

Ja, vilken vecka det har varit... det började med vinterkräksjukan precis dagen innan jag skulle hålla en redovisning i Eddastudier och skriva mitt första inlägg hos Countryscrap. Jag visste hur jag skulle lyckas med vare sig det ena eller det andra, men som tur var försvann illamåendet ganska snabbt så jag nästa dag lyckades jag utföra båda. Vill du kika på inlägget så besök: http://countryscrap.blogspot.com/ .

En biverkning av den eländiga sjukdomen är att jag under flera dagar har blivit illamående när jag läser och skriver, men nu verkar även den konstigheten avta lite sakta så jag kan börja skriva igen, korta stunder i alla fall.

Lite positiva saker har dock också hänt. Vi har äntligen lagt golv i rummet som i början av året fick vattenskada. Bara en liten golvlist som ska målas och sättas fast innan vi kan flytta tillbaka sakerna in i det rummet igen. Underbart!!!
En annan jättrolig överraskning är att Anneli gav mig denna award:


Tack snälla Anneli!

Regeln för denna award är att man ska ge den till bloggare med under 100 följare så att de kan upptäckas av fler. Imorgon ska jag skicka den vidare, så kika gärna in då.

Nu måste jag återgå till studerandet, men jag är snart tillbaka igen och visar en del av de alster jag pysslat med de senaste dagarna. Tack och lov så blev jag inte illamående av scrappandet, det hade verkligen varit illa!
Kram
Rosemarie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!