tisdag 12 juli 2011

En vas med Maja Design

Hejsan!

Förra veckan altrade jag en flaska till Kristinas Scrapbooking. Jag använde paper från Maja Designas Lantliv och resultatet blev en vas:


Det blev inga andra dekorationer än mönsterpapper. Provade att sätta på blommor och pärlor, men nej... det blev inte snyggt så det fick bli enkelt denna gång.


Jag satte fast manchetten med korsettsnörning så det lätt går att ta bort den när flaskan ska fyllas med vatten.

Nu ska jag sätta mig vid pysselbordet igen och denna gång ska jag ge mig på att göra babyskor... det ska bli intressant att se hur det går :-).
Kram
Rosemarie

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Och dina tags i förra inlägget - WOW!!! Så underbara! Idag har jag verkligen hittat mycket inspiration när jag vandrat runt bland bloggarna :)

    Kram, Outi

    SvaraRadera
  2. Så fin flasken din ble,riktig så sommerlig! Det var virkelig praktisk med korsettsnøringen så du kan ta det av :)
    Hvis du ser i min venstre sidemarg har jeg en oversikt som heter "Free Images", der finner jeg bildene mine :)

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!