onsdag 20 juli 2011

Vilken dag...

det var igår. Till att börja med så blev jag ett år äldre och för att fira detta så åkte vi till Parken Zoo i Eskilstuna för att titta på en massa söta djur. Favoriten var nog helt klart åsnorna och framför allt den här gäspande lilla sötnosen:


Presenterna var inte heller helt fel. Bland annat fick jag Magnolia dies och en liten ministämpel med en fjäril. Nu kommer det att bli så mycket fjärilar på mina alster!!! :-)



När vi åkte med bilen upptäckte vi dock att en gummilist runt framrutan lossnat och den måste lagas. Därtill skulle maken rensa avloppet i badrummet och gick både avloppsröret och vattenkranen sönder... jag vet inte hur han lyckas med dessa saker... en blick från honom och saker och ting faller isär. ;-) En händelserik dag i alla fall!

Sist men inte minst tänkte jag visa en ask som jag altrade till Kristinas Scrapbooking förra veckan. Här blev det nämligen en hel del fjärilar och en ängel för en gångs skull också. Jag brukar inte vara så jätteförtjust i knubbiga änglar, men den här som finns på Inkidos mönsterpapper är väldigt fin.


Fler bilder och material finns att se här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/annu-mera-rosa/.

Ha det nu så gott!
Kram
Rosemarie




1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott! Låter som du hade en händelserik dag :)

    Din ask är sockersöt!!! Verkligen fin! Ska titta in hos Kristinas också.

    Kram, Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!