torsdag 11 augusti 2011

Nytt kort hos Kristinas

Hejsan!

Idag har jag scrapliftat ett kort från Magnolia Ink nr 3 2011 (baksidan) som jag fullkomligt älskar. Har länge velat göra en scraplift på kortet och efter att ha fått en massa DooHickey dies i födelsedagspresent så kunde jag göra den.


Flera bilder och materialbeskrivning finns hos Kristinas Scrapbooking: http://kristinasscrapbookingblogg.se/scraplifta-allt/.


Måste säga att dessa dies är riktigt roliga att använda. Man kan göra så mycket dekorationer med dem utan att behöva sitta och färglägga i flera timmar. Måste medge att jag tröttnat lite på att färglägga stämpelmotiv. Mitt favorit akvarellpapper är slut och jag kan inte köpa nytt förrens nästa månad. De papper jag har att måla på nu är inte roliga att jobba med :-(. Tur att det finns så mycket annat man kan pyssla med när det kommer till scrapbooking! :-)

Ha det så gott!
Kram
Rosemarie

1 kommentar:

  1. Oj, dette var lekkert! Det ble virkelig fint med stjerner og striper :) Nydelige farger og pynt.

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!