tisdag 22 november 2011

Ett julkort till

Hejsan!

Nu har jag kommit ikapp med att lägga upp DT-alster här i bloggen, för här kommer det sista kortet som jag gjorde till torsdagen förra veckan.


Det blev ett ganska snabbt och enkelt kort med papper och bild från Graphic 45. Riktigt härliga julfärger på det här kortet. Flera bilder och beskrivning finns här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/julkort-med-graphic-45/

Nu ska jag kila iväg och sätta igång med denna veckas DT-alster, samt ett par egna julkort som jag har på gång. Julpyssel är ju så kul!!!
Ha det jättegott!!!
Kram
Rosemarie

3 kommentarer:

  1. Enkelt smenkelt, superfint! Det är ju handgjort, så vare sig det är enkelt eller ej så är det ju verkligen supertjusigt! =)

    SvaraRadera
  2. Åå for et herlig motiv! Også har du brukt perfekt matchende papirer og pynt. Blomstene var virkelig lekre :)

    SvaraRadera
  3. Ett riktigt snyggt kort!
    Gillar dina upplägg, det blir väldigt effektfullt.
    Kramar från Elisabet!

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!