lördag 12 november 2011

Ett till uddajulkort

Hejsan!

I torsdags visade jag ett kort hos Kristinas Scrapbooking som jag tänkte visa här idag. Det blev en till lite udda skapelse i inte fullt så vanliga julfärger.


Fler bilder finns som vanligt i Kristinas blogg: http://kristinasscrapbookingblogg.se/julkort-av-det-lite-udda-slaget/.
Det var kul att göra lite udda julkort, men nu kommer det nog framöver att bli mera vanliga skapelser. Ska försöka i alla fall ;-).

Sist men inte minst ett stort tack och en stor kram till er alla för era supergulliga kommentarer! Blir alltid lika glad av dem och förr eller senare kommer jag på besök hos er också för det är så otroligt inspirerande att se era underbara alster i alla möjliga stilar.

Ha en toppen lördagkväll!
Kram
Rosemarie

4 kommentarer:

  1. Du fortsätter alltid i samma stil och imponerar med nya alster sedan sist jag hälsade på:)

    Detta kortet och dom andra du gjort sedan sist jag hälsade på är helt underbar valarbetade kort som jag beundrar mycket:)

    Tusen tack snälla du för orden om min skatt kista:)
    Skatt kistan blev mycket uppskattad så jag är jätteglad och jättenöjd :)
    Det tok lite tid att göra den men det är Margareta vännen VÄRD:)

    Semestertrippen till Italien var helt WOW vi myste och njöt i fulla drag:) Längtar tillbaka dit massor!!! Å bra att få fylla på men underbara minnen och upplevelser:) Det kan man leva på en stund:)

    Hoppas att din söndag och veckan som kommer blir mycket bra för dig:) Ha det bäst :)

    Massor med kramar från lilla Inger ♥:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Et nydelig kort i nydelige farger♥.

    Klem Marita

    SvaraRadera
  3. Superfint kort och den där vintagebilden är ju bara sååååå underbar!Vilka underbar tags det låg in några inlägg inunder , gillar dom . så super snygga...

    Kraaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
  4. Det ble et flott julekort! Jeg liker julekort i utradisjonelle farger, de skiller seg jo litt ut i mengden av rødt :)
    Tusen takk for kjempehyggelige kommentarer hos meg, de varmer!

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!