fredag 4 november 2011

Grrrrrrrr

Ja, GRRRRRRR.... häromdagen blev jag så arg. Inget jag scrappat den senaste tiden har blivit som jag velat och efter att ha fastnat på ett DT-alster som jag funderat på att göra i en evighet, men aldrig fått till.... ja, då blev jag riktigt arg!
Tog då papprena och började riva, slita och gick lös på dem, enligt mottot: nu struntar jag fullständigt i om det här blir något eller inte. Tydligen var det dock precis detta jag behövde för plötsligt visste jag precis hur det skulle bli och det slutade med denna LO:


Fotot är ytterligare ett gamalt kort på mig från högstadiets fotokurs. Titeln syftar på att jag än idag är samma drömmande och barnsliga person som jag var då. :-)
Flera bilder och samt beskrivning på material finns här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/rivet-och-slitet/.
Måste berätta att den pissiga dagen fick ett helt oväntat slut. En granne skänkte bort en bokhylla och jag fick den. ÄNTLIGEN har mina scrapp-prylar fått ett hem!!! En stor, fin, vit bokhylla där alla mina saker får plats och inte längre behöver ligga utspridda över hela huset. Helt fantastiskt!!!!!
Nu önskar jag er alla en underbar fredag med massor av mys!!!
Stor kram
Rosemarie

1 kommentar:

  1. Känner igen känslan av frustration när man inte får ur sig ideerna på papperet...
    Men ett himla snyggt resultat blev det av din ilska iaf! Gillar alla snygga detaljer.

    Härligt med bokhyllan! Skönt att få lite översikt. Alla mina scrapsaker var nertryckta i plastkassar tills vi flyttade till huset. Inte så inspirerande...

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!