lördag 5 november 2011

Tre olika tags

Hejsan!
Idag visar jag hos Kristinas Scrapbooking tre olika tags som jag har kletat och kladdat med de senaste dagarna. Att färga och stämpla på det här viset brukar jag inte göra så det har varit kul att testa lite nya tekniker.


Måste också visa bokhyllan jag berättade om i förra inlägget. Nu är alla saker på plats och det finns utrymme för mera saker! SHOPPA, SHOPPA!!!! Synd bara att vi inte har några pengar den här månaden heller... makens behandlingar mot den inflammerade hälkudden är svindyra och än är han inte helt bra. :-( Får nöja mig med det jag har ett tag till alltså.


Nu önskar jag er alla en riktigt härlig helg! Själv ska jag ta hand om en förkyld make. :-)
Stor kram
Rosemarie


9 kommentarer:

  1. Åh, vilket snyggt resultat det blev att ditt "klet och kladd" :)
    Och hyllan är ju kanonsnygg och praktisk!

    Tack för din kommentar i min blogg!
    Kram på dig och hoppas du får en bra helg!/Elisabet

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva: hoppas din makes fot blir bra snart! Låter smärtsamt :/

    SvaraRadera
  3. Skitfina tags! Hur har du gjort stänket på den första? ^^ .. Den 3dje verkar inte så svår i heller..?

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara Tags du har skapat så snygga gillar dom massor:) Det fanns "mycket" annat underbart ögongodis också sedan sist jag hälsade på:) Du kan verkligen skapa och inspirera du är grymt duktig:) Gillar verkligen att titta in här:)

    Så snällt av dig och hälsa på hos mig och lämna så trevliga rader hos mig det uppskattas mycket:)

    Önskar dig en underbar söndag och vecka som kommer, ha det bäst :)

    Massor med kramar från Lilla Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga tags !!
    ha det gott...

    SvaraRadera
  6. Jag tog iaf inspiration från din hjärt-tag;) På tal om mina olika stämplar som du kommentera - det är swirls, snöflingor, hjärtan, julstämpel och mönster från tårtpappers-underlägg;)

    SvaraRadera
  7. Fantastisk flotte tags!!! Du er bare helt rå:)
    klem,
    Synnøve

    SvaraRadera
  8. Superfina tags, gillar alla tre jättemycket men risken finns att det dyker upp någon tag med hjärta på även hemma hos mej :)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  9. Underbara tags. Det är "vill ha-varning" på dem:) Man kan inte tro annat än att du gör såna varje dag, så himla fina är de.

    Har läst ikapp lite på din blogg idag. Blev riktigt förtjust i din altrade burk med den söta kaninen. Och ditt julkort är superfint! Verkligen roligt att få inspiration till julkort i andra färger än de traditionella.

    Ha det så jättebra!
    Kramar Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!