tisdag 13 december 2011

En julig brevlåda

Hejsan!
Det har varit lite händelselöst här i bloggen den senaste tiden, men tyvärr så har all min tid gått åt till att fortsätta bygga hagar till kaninerna och att hinna göra en del kort som snart måste skickas iväg. Inget av vare sig det ena eller det andra är dock klart än så det är bara att fortsätta jobba på. Något som dock blev klart i tid var denna lilla brevlåda jag gjorde till Kristinas Scrapbooking i lördags.


Jag tycker bilden med texten "öppnas på julafton" passar så himla bra till en present så jag ville göra något som den bilden kunde användas till. Mallen till brevlådan finns i ett tidigare inlägg här: http://rosenspysselvra.blogspot.com/2011/08/brevlada-mall.html och den är väldigt enkel att göra. Flera bilder och materialet jag använt finns hos Kristinas: http://kristinasscrapbookingblogg.se/en-liten-brevlada/.
Nu hoppas jag att ni alla har en underbar lucia med massor av lussebullar och pepparkakor!!!
Stor kram
Rosemarie

5 kommentarer:

  1. Gillar =) Måste ta och testa göra en sådan sen.. Får väl bara ha hem lite annat, tjockare papper först. Hur mkt papper går det åt av samma mönster, så att säga?

    SvaraRadera
  2. Wow - sååå lekkert! Nydelige farger og så fint det ble med de utstansede tallene og teksten. Flott blomster-dekorasjon også :)

    SvaraRadera
  3. Så fint!
    Kommer att bli en uppskattad julklapp.

    SvaraRadera
  4. Verkligen en passande framsida! Och jättefint projekt, som vanligt:)
    Kramar Outi

    SvaraRadera
  5. Som vanligt hittar man en massa trevligt när man kikar in hos dig, den här brevlådan var ju superfin!
    Kul med kaninbygge!
    Vår dvärgvädur har också fått en ny stor boning med möjlighet att gå in & ut som han vill :)
    Kram Annelie

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!