lördag 3 december 2011

Ett till julkort

blev klart idag och denna gång med en bedårande söt vintagebild. Kortet är till Kristinas Scrapbooking så flera bilder och materia finns här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/tiden/


Innan jag susar iväg för att sätta igång med julpyntandet och städandet... (japp, har inte hunnit sätta upp en endaste liten julgardin än *suckar*)... så ville jag visa en helt underbar visa på isländska som förtrollat mig. Den är så vacker även om jag inte helt kommit underfund med vad hon sjunger. Något om fornnordiska väsen och det brukar i och för sig räcka för att få mig att fastna. :-) Vacker är det i alla fall!!!


Ha en underbar 2:a advent och stor kram till er alla!!!
/
Rosemarie

1 kommentar:

  1. Så underbart julkort , gillar vintagebilden så söt

    kram Anneli

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!