torsdag 8 december 2011

Julkort med Maja Design

Julkortstillverkandet är i full fart just nu. Som vanligt har jag varit en ivrig tidsoptimist och har helt missat att göra alla julkort i god tid. Det tar ju ett par dagar att göra ett kort så nu börjar det bli lite bråttom med att hinna få alla gjorda innan de måste skickas iväg. Till Kristinas Scrapbooking gjorde jag i alla fall detta kort med papper och stämpel från Maja Design.


Jag fullkomligt älskar den här stämpeln från Maja Design... ja, alla deras julstämplar är helt underbara. Hoppas verkligen att det kommer flera stämplar i framtiden. :-) Den lilla damen blev målad med Distress refiller och så gjorde jag snöflingor runt motivet med Pearlmaker.


Flera bilder och vilket material jag använt finns hos Kristinas: http://kristinasscrapbookingblogg.se/alskar-alskar-alskar/.

Önskar er alla en toppen torsdagkväll!!!
Kram
Rosemarie

3 kommentarer:

  1. Jättevackert!
    Gillar pearlmakern - det blev pricken över i.

    SvaraRadera
  2. Så sött! Den som får det där julkortet kommer att bli jätteglad!!!

    Kramar, Outi

    SvaraRadera
  3. Wow - dette var lekkert! Blomsterpynten ble aldeles nyyydelig, og jeg er enig med deg, stempelet er virkelig fint :)
    Ha en fin weekend!

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!