torsdag 22 december 2011

Julrecept

Nu är det inte långt kvar innan julafton och idag tänkte jag börja med att städa upp här hemma så det inte blir så mycket att göra imorgon. Det brukar annars vara stressigt in i det sista med allt som ska göras. Ändå är det härligt att vänta på julen, det är en speciell dag som kommer allt närmare. :-)
För ett tag sedan köpte jag en jättegullig stämpel från Bildmålarna med ett julrecept, som uttrycker en del av vad det är som gör julen så underbar. Den stämpeln använde jag till en tag som jag gjort till Kristinas Scrapbooking.


Mera om materialet till tagen finns hos Kristinas Scrapbooking: http://kristinasscrapbookingblogg.se/tag-med-julrecept/


Ha en underbar torsdag!!!
Kramar
Rosemarie

4 kommentarer:

  1. En riktigt snygg tag med både roligt och klokt budskap.
    Önskar dig en skön helg och en riktigt God Jul!
    Kram!/ Elisabet

    SvaraRadera
  2. Så koselig denne tag`en var.
    God jul til deg :)

    SvaraRadera
  3. Superfin tag med mysig text!!
    GOD JUL!!

    SvaraRadera
  4. Underbar jultag! Du är så skicklig på att få allt att se så proffsigt och exakt ut. Gör du aldrig något som blir misslyckat???

    Hoppas du har en riktigt fin julhelg!
    Kramar, Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!