torsdag 1 december 2011

LO meb bilder på ett livs levande kakmonster

Hejsan!

Mitt i julpysslandet så hittade jag lite bilder från sommarens semester och av dem gjorde jag en LO. Fotona togs då vi fjällvandrade till Helags en helt underbar dag. Solen sken, det var helt vindstilla uppe på kalfjället och överallt stötte vi på renar och lämlar.
När vi tog rast lagade maken mat med stormköket medan jag passade på att söka igenom hans ryggsäck efter kakorna och blev då fångad på bild. :-)


Flera bilder och vilket material jag använt finns hos Kristinas Scrapbooking: http://kristinasscrapbookingblogg.se/ett-vandrande-kakmonster/.

I övrigt har jag just nu fullt upp med att bygga nya hagar till våra kaniner. Det kommer att bli en hundgårdsliknande konstruktion med stora hagar för de små liven att skutta runt i. Dessutom blir det säker mot både inbrott från hundar och katter samt utbrott från kaninen Ida, även kallad Fiffiluren... en väldigt smart liten tjej.


När byggandet är klart kommer jag att vara mera närvande här på bloggen igen, men tills dess vill jag ändå tacka er alla som besöker min blogg och lämnar så rara kommentarer. Ni är underbara!!!
Ha det jättebra!!!
Kram
Rosemarie

2 kommentarer:

  1. En jättehärlig lo!
    Du är så kreativ och får till så snygga alster.

    Ja, kaniner är smarta :)
    Vi hade flera när jag var små, och jag minns att en grävde sig ut från buren flera gånger.

    Himla gullig bild på den lilla ulltotten!

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg LO!Så fint du har fått till det med färgerna.

    Kramar Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!