måndag 16 januari 2012

En glädjande överraskning!

Ja, det var verkligen en glädjande överraskning imorse när jag såg att jag fått en award från Elisabet.

Tusen tack och stor kram!!!

Awarden innebär att man ska

-dels kopiera och länka till den man fått den av.
-dels ge den vidare till 5 bloggare man inspireras av och som har mindre än 200 följare och meddela dom det.

Jag ska ta en liten funderare på vilka jag ska skicka den vidare till... ni är ju så enormt många duktiga och inspirerande scrappare och människor här ute i bloggvärlden, så jag återkommer med vilka jag vill skicka den vidare till.

Passar också på att visa en tag som jag gjorde till Kristinas Scrapbooking innan nyårsafton.


Tycker att formen på tagen påminner lite om en gammaldags klocka, så jag förökte jobba vidare på den idén. Mera om tagen finns att läsa här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/nyarstag/

Ha en toppen dag!
Kram
Rosemarie

2 kommentarer:

  1. Wow - for en utrolig kul tag! Helt perfekt til nyttår. Flott pyntet som alltid :)
    Klem, Jorunn

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden! Den förtjänar du =) Snygg tag dessutom!

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!