måndag 14 maj 2012

Bröllopskitt nr 2

Hejsan!
Förra veckan hade vi ju bröllopstema hos Kristinas Scrapbooking och den andra uppsättningen med kort som jag gjorde till i lördags blev i vårgröna färger.


Uppdraget var enkla kort man lätt kan göra i stora antal... fast jag måste medge att det tog längre tid för mig att göra enkla kort än de kort jag brukar göra med flera lager. Beundrar verkligen dem som scrappar clean & simple för det ser så enkelt ut, men det är bra mycket arbete bakom att skapa i den stilen. Flera bilder och mer om materialet finns här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/vargront-brollop/.

Ha det så gott!!!
Kram
Rosemarie

3 kommentarer:

  1. Alltihop är mycket fint! Superhärlig grön färg på pappret!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. WOW WOW WOW så himla underbart Bröllopskitt du har skapat helt ljuvligt:)
    Vilken underbar färg och dekorationer allt smälter perfekt i hop:)
    SUPER SNYGGT och jag gillar MASSOR :)

    Så mycket underbart du har gjort sedan sist jag har haft så mycket den sista tiden så har inte alls hunnit med får hoppas att det blir bättre nu :)

    Blir SUPER GLAD att du gillade mitt Gitarr Grattis kort det var mycket kul att göra fast det gick åt mycket card stock:)

    Gävle mässan var helt underbar hade så himla kul hela helgen kan leva länge på dom minnen:) Kommer åka dit igen till nästa mässa det är redan bestämt :)

    Önskar dig en jättetrevlig tisdag och vecka som kommer:) Hoppas att du mår bra och har det bra !!!

    Ha det bäst och kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Ein wunderschönes Kit, es passt alles perfekt: die zarten Farben, die Blumen mit der schönen Spitze - eine bezaubernd schöne Arbeit, mein Kompliment!!!
    Liebe Grüße, Bärbel

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!