fredag 18 januari 2013

Ett hjärtligt tack

Hejsan!

Idag visar jag en altrad chokladask hos ROX Stamps och inser då att det dessutom är det tredje chokladrelaterade alstret av fyra som jag gjort till ROX. Hmmm...tokig i choklad eller bara en slump??? Skulle nog säga både och. :-) Jag har alltid varit lite extra svag för choklad... men just nu skyller jag det på graviditetshormonerna. :-) :-) :-)

 
Today I show a decorated chocolate box at ROX Stamps and realize that it is also the third chocolate-related creation of four that I have made for ROX. Hmmm ... crazy about chocolate or just a coincidence?? Would say both. :-) I've always been a little extra weak for chocolate ... but right now I blame it all on the pregnancy hormones. :-) :-) :-)
 
 
Mera om asken finns i inlägget hos ROX: http://roxstamps.blogspot.se/2013/01/ett-hjartligt-tack.html
 
Ha en riktit mysig fredag!!!
Kram
Rosemarie

5 kommentarer:

  1. Rosemarie, die Box ist ein Traum, ich bin ganz überwältigt von ihrer Schönheit!
    Liebe Grüße.

    SvaraRadera
  2. What a wonderfull box, you have made Rosemarie, it's so pretty !!!I really love it!!

    Greetings
    Maria

    SvaraRadera
  3. Otroligt snyggt dekorerad chokladask, så romantisk och fin!!!
    choklad är aldrig fel så fortsätta skapa med det =)
    kram

    SvaraRadera
  4. Din ask är sååå vacker och den som får den kommer att bli överlycklig!

    SvaraRadera
  5. Wow!
    Und Rosemarie...lass dir die Schokolade schmecken.
    Alles Liebe für dich

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!