fredag 4 januari 2013

Gäst-DT hos ROX Stamps

Hejsan!

Jösses vad helgdagarna har flygit iväg och nu är det både ny månad och ett nytt år. En extra rolig inledning på detta år blir det då jag fått den stora äran att vara gäst-DT hos ROX Stamps nu i januari. Jag älskar verkligen de fina stämplarna och dekorationerna som finns i butiken så det är så kul att skapa med dem,
Jag visar det första alstret idag i bloggen och det är denna altrade chokladask som jag gjort till min svärfar.


Mera om asken finns att läsa i inlägget här: http://www.roxstamps.blogspot.se/2013/01/chokladask-till-svarfar.html

Nu måste jag kila iväg igen och fortsätta förbereda för makens 40-års middag som vi ska ha imorgon. Två tårtor ska tillverkas och huset behöver städas lite också. :-)
Ha det så gott!!!!
Kramar
Rosemarie

5 kommentarer:

  1. What a wonderfull box Rosemarie , really beautifull!!!Have a wonderfull, healty and creatif 2013!!!

    Greetings

    Maria

    SvaraRadera
  2. Härlig förpackning. Snygg färg o snyggt papper. Gillar din fina dekoration o den häftiga klockan. /bibbi

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga färger och väldigt snyggt dekorerat!!

    SvaraRadera
  4. Grattis till din DT plats håller med att Rox stämlar är underbara man vill bara ha fler och fler.
    Jättefin ask hasr du fått till så fina papper
    den kan du vara nöjd med
    Kram Mona

    SvaraRadera
  5. Wow, das ist wunderschön gestaltet und dekoriert, Rosemarie!

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!