lördag 15 juni 2013

Liten Leo

Hejsan!

Tillbaka till vardagen och lite ordning på torpet. :-) Vi var på en liten "semester" hos mina svärföräldrar nere i Helsingborg ett par dagar. Underbart att se havet och alla vackra blommor i Sofieros slottspark, men Leo tyckte det var kämpigt med ett nytt ställe och framför allt den långa bilresan.
En av höjdpunkterna var ett besök hos Kristinas Scrapbooking. Det var första gången jag träffade Kristina och fick se butiken i verkligheten. Det är en så fin butik och Kristina är en så snäll och rar person. Hoppas så att jag kan åka dit flera gånger. :-)
Dagens alster till Kristinas är en LO med lille Leo:


Besök gärna Kristinas blogg för mera om LO:n: http://kristinasscrapbookingblogg.se/liten-leo/

Ha en trevlig kväll!
Kram
Rosemarie

7 kommentarer:

  1. Åh, säger jag bara...........vilken underbar söt och fin LO du gjort!!!! Sedan ett sånt sött kort på en liten goding =)
    Ha en fin sommar!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. så LEKKER LO du har laga, likte så godt fargene, oppsettet og blomstene.Bilde er bare nydelig.
    klem Synnøve

    SvaraRadera
  3. Wow such a beautifull fotopage of little Leo, great page and beautifull baby!!

    Greetings
    Maria

    SvaraRadera
  4. Ååå for en nydelig liten gutt du har! Så fin LO, flott oppsett og så fint du har pyntet :)
    Klem, Jorunn

    SvaraRadera
  5. En helt underbar lo!!
    Jättefina, milda färger.
    Sofiero är väldigt vackert, men jag kan tänka mig att det inte är så kul att åka långt när man är liten :)

    SvaraRadera
  6. Åhhh en sån underbar Lo

    Kraaaaam

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!