söndag 28 september 2014

En ganska pissig sommar

Hejsan igen!

Det har varit tyst här ett bra tag... tyvärr. Anledningen har varit en ganska pissig sommar med rejäl förkylning, graviditetsillamåeende ( vilket var mycket efterlängtat ) som slutade med ett missfall och att jag mådde väldigt dåligt pga blodbristen och sedan som pricken över i:et ännu en förkylning. Nu verkar eländet har tagit en paus i alla fall och jag hoppas så mycket att jag kan bli gravid snart igen. :-)

Scrappandet har jag inte pausat med och en av alla de saker jag gjort under sommar var detta gratulationskort i mixed media-stuk.


Papper från Maja Design och texten är gjord med dies från Rox Stamps.


Ha det så gott!!!
Kram
Rosemarie

2 kommentarer:

  1. Ach, meine liebe Rosemarie, was muss ich da lesen...?!
    Das tut mir sehr leid, diese Zeit war nicht einfach für dich.
    Und ich glaube dir gerne, dass das kein guter Sommer für dich war.
    Ich drücke dich mal in Gedanken und sende dir alle guten Wünsche und Gesundheit.
    Es wird schon...alles wird gut <3

    Umarmung und herzliche Grüße
    Sophie

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt att du fått missfall! Jag beklagar <3
    Starkt av dig att orka berätta.

    Min blogg ligger nere på obestämd tid, men jag brukar fortfarande läsa andras lite då och då, bl.a din.
    Som vanligt har du gjort väldigt vackra alster med mycket jobb bakom.

    Kramar från Elisabet!

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!