söndag 22 februari 2015

Flyg lilla fågel

Hejsan!

Sitter här och begrundar livet... tänk att man kan känna sig så udda och opassande i sin egen familj/släkt.... Att möta människor som man varit familj med i hela sitt liv och ändå vara helt främmande för varandra. Igår firades min mammas födelsedag med en liten familjeträff och min man och jag konstaterade ganska snart att vi inte riktigt hörde hemma där. Tack och lov så hade vi fullt upp med vår son som passade på att använda kvällen till att lära sig gå i trappor, under våran övervakning då det snubblades en hel del ibland. :-) Nåväl, tur att min mamma bara fyller år en gång om året. :-)
Idag blir det ytterligare en LO med min son, denna gång i lite annan stil med text som ramar in fotot:


Papprena är många år gamla papper från Webster's pages som har legat i mina gömmor och väntat på att få komma till användning. Texten är gjord med en blandning av skriven text och utstansade bokstäver.

Önskar er alla en trevlig söndag!
Kram
Rosemarie

1 kommentar:

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!