söndag 22 maj 2016

Traktorspaning

Hejsan!

En av mina stora inspirationskällor inom scrapbooking, Lillblomman Ulrika, firar 10 år som scrappare och firar det med en skissutmaning. Då ville jag så gärna haka på och göra ett litet bidrag. Det blev en LO med både kugghjul och nitar :-).


åh, jag bara älskar de här papprena från Graphic 45, de är så roliga att skapa med och tillsammans med Ulrikas fina skiss så blev det denna grabbiga LO med ett foto på min son när han tittar in i ett stort traktorhjul.


Blommorna gjorde jag själv med dies från Sizzix, nitar och glimmermist. Så fick jag äntligen användning för ett par kugghjul som jag haft i gömmorna ett par år. :-)


Jag använde också en filmstrip-stämpel och en cirkelstämpel, tillsammans med tags samt glimmermist på LO:n.


Skissen som legat till grund är denna som finns hos Ulrikas blogg: Lillblommans skapar

http://lillblommanskapar.blogspot.se/2016/04/celebrate-with-me-10-years-as.html

Ha en bra kväll!
Kram
Rosemarie

1 kommentar:

  1. Tack för dina fina ord <3 Du har verkligen skapat en urläcker layout! Färger och detaljer är sååå fina! Kul att du även gjort egna blommor! Tackar och bockar att du ville vara med och fira med mig! Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!