tisdag 27 juni 2017

Bröllop

Hejsan!

Jag fick för ett tag sedan en hjärtformad chokladask och när chokladen var slut kunde jag bara inte slänga den tomma asken, istället klädde jag den med papper, spets, blommor och pärlor. Kort därefter så fick jag en beställning på en presentask  till ett bröllop och då blev den här asken utvald.


Papprena kommer från Panduro och är ju så ljuvligt romantiska. :-)


Det gick åt mycket spets och pärlband också.


Närbilder på blommorna.


Och slutligen insidan av asken med ett löst kort, som beställaren kunde skriva sin hälsning på.


Med denna ask skulle jag vilja delta i följande utmaningar:

Papirplaneten: Bryllup

Scrap from your Heart: Bryllup

Kreativ Scrapping: Bryllup

Ha det gott!!!
Kram
Rosemarie

3 kommentarer:

  1. Åh, så nydelig dette blev. Fantastiska detaljer! Gillar blommorna mycke! Tusen takk for at du deltar hos oss i Scrap From Your Heart! DT Stine

    SvaraRadera
  2. Nydelig dekorert hjerte. Flotte detaljer og farger. Takk for at du deltar hos Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvaraRadera
  3. Hej Rosemarie! Det var länge sen jag tittade in hos dig, har haft bloggpaus i över ett år. Din ask är så otroligt vacker och nu ångrar jag förstås att jag inte har sparat någon av de hjärtformade askar som vi fått... Önskar dig ett lyckligt nytt år 2018!
    Kram, Outi (vaktmästarn)

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!